Stuff

Hej ungdomar, I'm home! Jepp, that went fast.
Lyckades plocka det sista paketet färgpatroner, puh. Mom behöver dom nu i helgen, hon skall skriva ut ett skolarbete...
Självklart kunde jag inte slita mig från CD- och musik-DVD-hyllorna, och kom även hem med en U2-DVD. Chicago -05.
Eftersom jag är ledig, = jag har inget vettigt att göra, fotade jag nyss det jag handlat de senaste dagarna, vilket faktiskt inte var så jäkla mycket som jag trodde. Har käkat ute jävligt mycket också, så there's where some of the money har gått. Vilken jäkla fel mening, haha. Den med, hahahah.
Jaja, här kommer iallafall bildör, 'njoy.
Och ja, ursäkta skitkvalitén på bilderna, fotade med kameran jag hade med till Arvika förra året, och som sedan dess har mått skit. Hahah. Poor thing.


U2-DVD'n. And yes, den var billig. Hahahah.


Min älskade Doors-tisha. Perfect.



Underbart skönt linne, vet inte om det framkommer på den fantaaaastiska bilden, men den är lilagrå. H&M har typ 700 olika färger av linnet, underbara, höstiga färger. Billigt som fan med, tror det gick på 49 pix. Har en i ljus aprikosfärg sedan tidigare.


Det var denna tröjan/klänningen/whatever jag bara var Tvungen att ha, I fell in love with it at first sight. Mysig.


HAHAHAHAH, fy faaaan vad dålig bild! Ville bara visa hur den ser ut på nära håll. Haha, fan vad fail. Men ni fattar nog, right?


Rutiga skjortan. Haha, varför tycker jag att det ser ut som att tröjan "säger" "How you doin'?", likt Joey i "Vänner", när jag ser denna bild? Hahah, retard. Har väl med att den vänstra armen liksom "chillar" på soffan. Hahah... Geeez. Älskar den iallafall, även fast jag önskar att den var liiite längre.

Zooom. Älskar den där knappgrejen på skjortor som gör att de stay uppkavlade utan att man hela tiden måste dampa på den för att den kasar ner. Oh my, jag är verkligen inte bra på att förklara saker... Hahah.

Älskade nagerlack. Mavala är sjukt bra, har ett annat nagerlack från det märket, ett ljusbeiget/hudfärgat. Har dock inte testat detta nya än, men är 100 på att det kommer vara lika underbart det med.

Färgen är lite ljusare i verkligheten. Bara så att ni vet, för jag vet att ni är skitintresserade. Hahah. Nej men seriöst, om ni inte har något nagerlack från Mavala och ändå behöver köpa ett nytt, köp då från detta märke (reklaaaam!). Sjukt bra och de har en massa snygga färger.

Ooooch så det bästa av allt, the one you've been waiting for... H&M's genomskinliga läppglans!!!!! Haha. Nej, men seriöst, denna lilla (faktiskt rätt stora) tub av genomskinligt mojs är så otroligt bra! Om det är något H&M är riktigt, riktigt jäkla bra på så är det deras läppglans. Har haft detta tidigare och är fullkomligt kär i det, håller sig länge på läpparna och är sjukt snyggt. Har ett annat i ljusrosa också, underbart bra det med. Rekommenderas för den som behöver nytt läppglans! Megabra.

That's my stuff, bro. Hahah. Förlåt för de störda kommentarerna under bilderna, jag är sjukt flummig just nu, hahah.
Hoppas ni får en fin dag, folks. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0