Love to the best

Hej, jag heter Liv och jag älskar Pearl Jam så jävla mycket. Kärleken till detta band blir bara starkare och starkare för varje gång jag sätter igång en av alla deras fantastiska låtar. Puss på er, så jäkla många pussar på er.

Min dator har mens. Usch vad den blöder. Okej, ew. Det gör den inte alls, kan den ju inte. Ju. Dumdom. Men den är iallafall jäkla dryg, har nu rensat den och har ett X antal mer gig på den. Happy face.

Alltså åååååh, Pearl Jam. Fyfan vad grymma ni är. Säger jag likt en nyförälskad tonåring. Och det är jag ju inte.

Fan vad jag babblar. Nu skall jag fortsätta lyssna på denna fina musik och prata med mina fina vänner @ el msn'o.

Puss på er (inte bara på Pearl Jam, utan även ni som läser. Ja, känn er hedrade.)
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0