100826

Torsdag. Tired as a fucking duck.
Ikväll gör jag mitt första, och ända, besök på årets Malmöfestival. Salem al Fakir spelar ikväll, då måste man fan orka dra sig dit! Egentligen hatar jag M-öfest., tycker den är dryg och det var länge sedan det var bra artister på plats, förutom Salle dårå... Men men, ikväll drar vi som sagt in, brorsan, jag och en vän.

Imorgon är det f.ö. två månader sedan den yngre brodern och jag åkte till Berlin. TVÅ MÅNADER! Herregud, den här sommaren har verkligen gått sjukt fort. Jag saknar Berlin, saknar det så mycket att jag får ont i magen.
Saknar framförallt att gå längs den lååååånga "entrégången" till Wuhlheide för att till sist komma fram till grindarna till Kindl-Bühne.
Håller verkligen tummarna för att Pearl Jam kommer dit nästa år igen, det var så otroligt bra. Bästa utomhusarenan ever. Håller såklart tummarna för att PJ kommer till Europa överhuvudtaget nästa år, måste se dom på fler ställen. Mer, mer, mer. Kan inte få nog utav dom, hah. De är så fina.
Glömmer ibland att jag verkligen har sett dom. Det känns så overkligt, men jag har gjort det. Finaste fina.

Nej, nu skall jag hoppa in i duschen, om några timmar bär det, som sagt, av till Malmoe!

Puss.


5 min senare var det proppfullt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0