100817

Tisdag.
Grattis fantastiska Sean Penn. 50 years. Oldie. Mohaha. Ska jag säga, är fan 22, inte så lite det heller...
Grattis, iallafall.

Rain. Rain, rain, rain. Dock gillar jag det. Mysigt. Skall snart träffa en klasskompis, vi skall gå en långpromenad, käka björnbär och snacka skit. Efter det möter jag upp minibrother och drar till Nova och handlar block 'n shit inför bägges skolstarter. Sedan kollonin. Fyfan.
På torsdag är det två veckor kvar tills skolan och allvaret börjar igen. Skönt, jag vill tillbaka till min vanliga rutiner, orkar inte gå omkring och mögla, jobbet har slutat nu...

Nej, nu skall jag iväg och röra på mitt fett. Vi hörs senare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0