Yo

Hej korvar.
Jag har en skapligt ful fläta i håret, dock för trött för att fixa till den. Får vara som det är.

Idag startar praktiken, två veckor med min fantastic handledare, hon är verkligen bäst.
Börjar 10.25, håller i en lektion i extrasvenska, sjukt härligt liten grupp elever, flummiga som fan. Hah.
Sedan har jag inte så mycket annat idag, en svensklektion tror jag... Sedan skall jag hem och plugga.
Yey, funny day... Uh.
Imorrn skall jag leka med min sötisar på Arre, puss på dom.

Och helgen då? Jo, det var nice! Arre i lördags var mys, dock inte alls mycket människor och musiken sög ganska så mycket, ja. Så vi stack till Herkan, men vände vid inträdet, då det fanemig var 80 spänn dom ville ha av en! Okej?? Jag tror INTE att jag pröjsar 80 spänn för att dricka skitdyra drinkar och vara i samma lokal som en massa schtekare. Nej, tack. Så vi drog och krängde på Mccan, sedan köpte jag en sjukt gay tändare och sedan drog vi hem. Mys kväll ändå, men värsta fina sällskapet. <3

Nej, nu går min buss om sju minuter så I'll have to hurry!

Ha en fin måndag älsklingar!
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0