Wieo

Back on track! Eller ja, jag är Jävligt trött och sliten, men ändå!
Första salstentan för utbildningen idag. Gick väl ok, det är bara så jäkla irriterande när man får en skiiitbred fråga som man antingen kan lyckas med eller faila på... Vi får la hoppas att mitt resultat blir det förstnämnda.

Om två månader befinner sig min lillebror och jag oss i Berlin! Det ni!
Swebus var som sagt cunts, men efter att ha ringt till vandrarhemmet och fixat och trixat lite, åker vi en dag tidigare, och stannar alltså en dag längre. I'm not complainin'! ;-)
Fy sören vad jag längtar.

Annars händer inte så mycket. Skola och till helgen skall jag slaaaaaaaappa!
Wonderful!

Fyfan, saknar redan mina sjuor, hoppas jag blir satt på samma skola till våren och med samma handledare. Min handledare är verkligen bäst, luv her.

Aja. Ni får ha det så soligt, era fina jävlar.
Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0