Off he goes

Hej alla fina.
Ett tag sedan jag uppdaterade här, helgen har varit proppfylld med plugg, påskgodis/mat och en storebror på besök. Så ingen plats för bloggande. Eller jo, plats har funnits, har bara inte pallat. Hah.

Sitter och lyssnar på Pearl Jam, live i NY... Åh. Det är mindre än tre månader kvar nu.
Nästan så jag kan ta på det... Nästan. All min styrka är baserad på de små fina männen. Åh.

Är så jävla sliten för tillfället. Så mycket överallt, runtomkring mig. Hela, hela tiden. Påskledigheten har varit den första heeelt lugna helgen på länge, med undantag för några "FÖRLÅT MIG"-SMS från pappa.
Annars, så jävla underbart.
Nu blir det intensivt till den 4:e juni, då det är kursslut och sommarlov.

På tal om något helt annat har jag förälskat mig i serien "Breaking Bad". Fullkomligt mästerverk i serieform.
Rekommenderas varmt om ni inte har sett den.

Nä, nu skall jag äta rivna morötter.
Puss. :*
/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0