Can't find a better man

Hej barn.
Förlåt för att jag är kass på att skriva, har bara sjuttioelva saker att göra just nu...
Tentaplugg, lektionsplanering, utvärderingar osv...
Men nu så. ^^

Helgen har varit fin, dock inte riktigt som jag beskrev den förra inlägget, eller när det var...
Blev ingen all in på Mods igår, de öppnar inte förrens nästa eller nästnästa helg... Åh, come on guys!!
Men vinpimplande blev det i fredags med två fina klasskompisar. Det skulles snackas och diskuteras tenta, men ja, det blev ju skolsnack, dock inte så mycket tentasnack... Hahah! Mest av varan som kallas Vin. Haha.
Trevligt som in i.

Annars då?
Jag har utbildningens första salstenta på onsdag. Prestationsångest som fan, men det känns ändå lugnt. Med tanke på att den ligger så tidigt in på kursen som den gör, förväntar lärarna sig inte att vi skall kunna Allt som står i alla tusen böcker, ändå har jag läst fler än vad vi skulle... hahah. Kanske lite nördigt, men vad fan. Hah.
Det skall nog gå la bra.
Måndag och tisdag är det fältdagar, alltså ut på praktiken igen. Kommer sakna sjuorna, och min Fantastiska handledare. Så grym att det finns inte.

Idag är det för övrigt 64 (!!!!!!!) dagar kvar till vi åker till Berlin, alltså 66 (!!!!!!!!) dagar till Pearl Jam. Okej, bara tre dagar sedan jag kollade sist, men ändå! Det känns! Haha... Åh... Älskade Pearl Jam. !!!
Dock är jag så Jäkla irriterad på Swebus, de uppdaterar aldrig sina tidtabeller, i över 3 månader har det stått att rutten till Berlin kommer komma upp på hemsidan "snart", men icke... Jag har mailat dem, men inget svar.
Så i veckan är det jag som ringer dem och frågar what's up, och försöker hålla inne all min irritation över deras brist på information. Suck. Måste köpa bussbiljetter nunununu, sedan är allt betalt (förutom resten av vandrarhemskostnaden som man betalar på plats).
Åh, jag är så jäkla pepp!!!!!!!!!!

Hahah, det märks att det var ett par dagar sedan jag skrev här senast, nu mal jag på en massa skit. Hahah.

Nä, nu skall jag fortsätta plugga, snart kommer min storebror och då skall vi spela Tony Hawk för fulla muggar!
Nördar.se .......

Ha det fint snyggingar!
Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0