Ultra

Hej.

Jag måste börja inlägget med att skryta lite; idag fick jag sån jäääkla beröm av en lärare. Höll i en presentation/diskussion i en av sjuorna, något läraren tyckte gick jävligt strålande.
Åh, självförtroendeboost på väg nivå, vänner.
I love this.

Och nu äre helg! Yeay!!
Ikväll skall jag bara chilla med la familia, imorrn blir det råplugg och MODS (!!!!!!!!) på kvällen/natten/you get it. Alltså fyfan vad jag har saknat Mods, kommer bli så underbart att dra till stammishaket again!
På söndag skall jag planera lektioner och plugga.
Nerd, nerd, nerd... Haha.

Veckans musik har lätt varit Depeche Mode. Gud vilken fantastisk relation jag har till det bandet, haha. Alltså, det är så otroligt magisk musik... Love them.

Hoppas ni får finilina, ha en skön/galen/fin/härlig helg!
Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0