Monday, monday

Måndagmorgon. Alltid lika seg. Fast man på söndagen tänker "Den här måndagen som kommer skall Inte blir seg! No way", sitter man ändå där och vill bara slänga sig ner i sängen och sova ett par timmar till.
Men nej. It's monday and no time for sleeping.

Idag, om rättare sagt ca en timme, skall jag iväg och träffa min lilla grupp. Min lilla grupp som först var åtta, som sedan blev fem, varav tre av dessa är de enda som gör något. Skall bli Väldigt spännande och se hur många som kommer idag... Gah.
Vid två skall vi till ett fritids här på väster och intervjua små söta ungar till vårt arbete. Fun!
Sedan blir det väl att gå runt här på området and take som pictures.

Kanske låter soft, men fy fan vad mycket ångest jag har haft inför detta grupparbete. Nog därför jag hade konstant tryck mot brötet nästintill hela förra veckan. Nu har det dock släppt, antagligen för att jag insåg att jag fan inte tar ansvar för någon annan än mig själv. Vill de andra två som inte gör ett shit ha dåliga betyg, fine, kul för er.

Nog klagat! Måndag, måndag. Hoppas ni får en skön sådan. Nu skall jag föna mitt hår and put on some makeup så jag inte skrämmer livet ur ungarna. Hahah.

<3
/Liv.


Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0