You've got nothing to say

Fy fan vad jag är trött/irriterad på min farsa.
"VI måste hjälpa honom..."
Alltså vad fan tror du? Som om vi inte hjälpt min lillebror allt vi har kunnat, det är DU som måste ta tummen ur röven och rycka upp dig. Och inte skälla ut honom varje gång ni träffas/snackar. Grow up.

Sorry. Vart tvungen.

Ikväll blir det Malmö! Inte för att jag inte är där dagligen annars...
Pepp, trots det förjävliga vädret.

På tal om det förjävliga vädret tror jag att jag måste ut i den skiten nu, köpa falukorv. Haha. Något måste man ju äta, det enda vi har hemma är i princip en frusen kyckling... Hm...

Jaja, enough of ointressant läsning.
Eller kan ju breda på lite med att nämna att det är 101 dagar kvar till Depeche i Malmö. 101...
Haha, sådan jävla nörd man kan vara...

Nej - Mot Konsum!

Ha en fin fredag busungar!

<3
/Liv.


JATACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0