Where I'd Gone

Idag, snart, bär det av till Malmö. Möta upp Y, handla frukost och annat käk, eftersom ingen av oss kommer orka göra det imorgon, haha. Sedan hem till henne och fixa och trixa inför kvällens alla bravader!

Egentligen skulle jag vara whiteklädd, men ja, kvinnoproblemen hälsade glatt på imorse, så det får bli vampyr istället. Lite sådär "True Blood"-aktig-outfit hittade jag här hemma. Vad det nu är...
Men det blir la bra.

Kommer bli skitkul ikväll, dock är jag down today, precis som alla andra 31:a oktobrar. Ja, ni vet, River.
Det är så märkligt, jag kände verkligen inte människan. Men hela hans personlighet, hans agerande, hans tankar, de stämmer så mycket in på vad jag själv tycker och tänker, och hur jag Vill vara som människa.
En sann hero, precis som alla säger. Way före sin egna tid. Synd att allt skulle bli som det blev.
16 år. Tiden går verkligen fort. Miss you.

Nej, nu skall jag packa ner det sista och snart dra iväg.
Ha en fin Halloween, sötnosar.
Puss.
/Liv.

Best friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0