What chance did I have with the silver moon?

"Helg imorgon"
Fan, hela veckan har varit helg för min del. Inställda lektioner tis och tors (igår var vi lediga...).
Men imorrn bär det av till Orkanen, sedan hem, käka, piffa till mig och sedan bär det återigen av till Malmö!
Yepp, det blir teater och fest, med kära Cecilia (you may know her as Yavi).
Gud, vi har inte setts på... Ja, det är säkert två år nu. Ska bli mycket trevligt att catcha up.
Ibland slutar man bara att umgås, utan någon anledning, som i detta fall. Så det skall bli underbart att ses igen, antar att det kommer bli lika flummigt som det alltid varit. Hoho. (:

Nu skall jag fortsätta kolla på gamla "Family Guy"-avsnitt, såg nyss avsnittet när Stewie går på steorider (stavning?) - HAHAH, så jävla roligt. Fyllo-Santa, haha. Spolade fram och tillbaka på den sekvensen.

Eller när Peter i ett avsnitt "glömt hur man sitter ner", man ser honom gå fram till en fåtölj, står ett tag och kollar på den, varpå han sedan SLÄNGER sig på den, verkligen slänger sig så att allt brakar. Och så ligger han där, hahahahah.

"Family Guy" är l-ä-t-t den bästa tecknade serien. Slår "Simpsons" med hästlängder. Min humor på pricken. Åh.

Awell, ha en mysig kväll sötisar.

<3
/Liv.

Haha, kolla Stewie på bilden!! XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0