En liten snabb "Ha en nice kväll!"-update

Slängde mig in i klädkammaren och fann en jävla snygg jeansskjorta.
Måste säga att jag hade en jävla tur. Jag är ganska sådär mja:ig när det gäller skjortbärande och så.
Om man skall bära skjortor så skall det inte var SUPERtajta skjortor, men ändå inte MEGAstora.
De skall passa ens figur, men gärna vara lite stora.

- And that's what I've found!
Den bara hängde där på sin krok, (litteraly) längst in i klädkammaren. Väntandes på att jag skulle omfamna den och bära den kvällen i ära.
Så det blir den + ett tajt svart sidenfodral. Kanske låter som något hemskt för alla fashionistas som läser detta, men the truth is att det faktiskt inte såg allt för hemskt ut. Faktiskt. Med mitt mörkbruna hår passade detta hopplock faktiskt helt okej.

... Plus att jag inte hade några andra rena kläder, i princip... Haha...

Nej, nu går min buss om 20 minuter, så jag skall checka in sminket en sista gång och lägga in lite mer Soundgarden på das mp3 (min mobils hörlurar är CP så jag kan inte lyssna på den... :'().

Ha nu en grrrrreat evening everyone, and don't forget: HAVE FUN!

<3
/Liv.

Ignorera katastrofen till höger med alla jävla nitar + äcklig "jeansfärg". Skall man ha en jeansskjorta skall den vara i liknande färg som den till vänster (dock lite mer åt det "äkta" hållet gällande färg), if you ask me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0