Dusty

"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!"
Så löd det för några timmar sedan när mamma och jag trodde att hippiesarna i "The Amazing Race" hade åkt ut.
- Men det var ingen som åkte ut denna gång.
Phew!

Okej, fan vilka nördar vi måste framstå som nu. Äsch då, nörd for life, eller vad är det man säger?

New week tomorrow.
Imorgon + tisdag blir det praktik @ das school. Plus lite Arre med A och S. :*
Sedan vet jag faktiskt inte, filmande för en uppgift resten av veckan. A lot of work.
Antagligen utgång på fredagen as usual. That we like.

Fan vilken fjortisinlägg det här känns som nu när jag läser det. Äsch, orkar inte ändra.
Nu skall jag, likt vanlig rutin, kolla lite "Family Guy", sedan en låååång härlig dusch. Har inte duschat sedan fredagens bravader, vågar knappt släppa ut håret, kommer väl flyga ut en mås ur kalufsen eller något... Hahah.

Fast först måste jag pissa, så ni får ha en lovely söndag.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0