Plus and minus

Alltså detta är plusen just nu:

¤ SOUNDGARDEN! Så fantastiska att jag vet inte vad... Underbart tungt. Snacka om nyförälskelse... !
¤ Alla mina älskade vänner. Man säger det för sällan, men fy helvete vad jag älskar dom. The best there is.
¤ Alla fantastiska nya vänner jag träffat de senaste månaderna. Så otroligt sköna.
¤ Hannah flyttar ner till Lund nästa sommar! Och läser till lärare! Snacka om oväntat att båda kommer att läsa samma utbildning. Dock me one year före, as you säkert förstod... :P During the höstlov kommer hon ner på besök, och snacka om att det kommer att lekas då!
¤ Allt som komma skall. Intressanta skolprojekt, Depeche Mode (I know I tjatar, men jag menar; dom är allt. Vartenda centimeter av mig. Ungefär. Dom är mycket för mig iallafall. But that you know, don't you?), events, ja allting.

Alltså detta är minusen just nu:
¤ Min fot som jag antagligen sträckte eller något shit efter i fredags, haha. Good work, girl.

<3
/Liv.

So much love and thankfulness than I will ever be able to explain...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0