All we need

Usch, jag är verkligen inte bra på det här med att vara ledig.
Och att hantera att inte få tag på människor, viktiga människor. Som min handledare.
Fuck, fuck.

Har pluggat in mina älskade högtalare till laptopen, sitter för övrigt uppe på mitt rum och skriver detta (brukar alltid ligga i soffan med datorn i knät (knät? knäet?)).
Så jäkla bra högtalare... Logitech. Värsta mäktiga basen. Wow.
"Freelove" blir verkligen 110% full njutning med detta fantastiska ljud.

Funderar på att tända lite ljus här på mitt megastora skrivbord. För mysfaktorn, liksom.
Fan vad mysig jag har blivit då. Det är väl hösten och kylan...

Jaja. För övrigt har jag världens bästa hårdag idag. Ibland lägger sig håret bara så jävla perfekt, utan att man behöver göra så värst mycket med det.


Awell. Nu har jag skrivit av mig lite.
Ha en fortsatt lovely evening!

<3
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0