Varning för ett extremt nördigt inlägg!

God morgon.

På fredag är det som bekant premiär för "New Moon", vi skall se den på söndag (E satt på SF's hemsida samtidigt som biljetterna släpptes och skulle beställa till premiären, men ja, sidan crashade typ och när den fungerade igen efter någon minut var alla premiärbiljetter sålda...).
Men vad gör det, blir en mysig söndagssyssla! ;)

Ända (enda? hur stavas det?) sedan jag fick första boken i julklapp förra året så har jag verkligen varit fullkomligt fashinerad av detta fenomen. Sure, när jag såg filmen på bio, satt mina vänner och jag mest och skrattade, eftersom kvalitén på filmen var fruktansvärd. Så går det när man har oturen att anlita en fruktansvärt dålig regissör...
Men nu är det en ny regissör, och efter att  ha sett trailern som måste jag säga det ser lovande ut!
Och jag hoppas v-e-r-k-l-i-g-e-n att filmen är bra, för boken, boken... Haha, jag minns när jag läste "New Moon", jag tror jag läste ut den på två eller tre dagar, det enda jag gjorde var att läsa, haha... Så fruktansvärt bra!
(Självklart skall man läsa böckerna på engelska, all mystik och alla känslor försvinner annars, just so you know...)

Okej, jag vet att jag är en nörd, men jag älskar verkligen böckerna. Dock är jag fortfarande fast på tredje boken, har tagit en läspaus sedan mars ungefär, haha. Borde nog ta tag i det där läsandet tror jag, hah...

Så, nu har jag nördat mig. Men som sagt, vi skall se filmen på söndag, kommer bli mycket spännande och intressant!

Puss.
/Jag-är-som-en-14-åring-Liv.

Ps. Wolfpack ser ju jävligt ätbara ut, om man säger så... Hehe. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0