Soul education

Åh.
Jag klarade min uppsats.
S-å jäkla lättad!
Fick rätt bra respons faktiskt, mycket delar läraren gillade, mycket frågor som poppade upp hos henne, vilket jag tolkar som själva meningen med hela uppgiften, väcka intresse.

För övrigt är jag på helt okej humör, bättre än igår iallafall... Imorgon kommer cash in på kortet och jag tror att jag ska shoppa lite, vinterskor iallafall, och nytt smink. Behövligt. Entré ligger ju bara några hundra meter från min praktikplats, så det är nice. ;)

Åååh, jag är verkligen så lättad och Så stolt över mig själv över att ha klarat uppsatsen! Det är tydligen väldigt många i klassen som tyvärr blev underkända... Men jag stod för min text till 100% och var medveten om det jag skrivit och kunde backa upp allting med både litteratur, erfarenhet och bara personliga åsikter.

Men phew alltså!

Nu skall jag sätta in en Göteborgs under läppen och fortsätta snacka med my classmate @ das MSN.

Ha en fin kväll babes! :)
Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0