Rare things

Martin Gore... ditt jävla geni.
Med jävla menar jag verkligen ingenting dåligt. Bara bra, bra, bra.
Allt bra som finns, så bra som man kan bli/vara.

Har hittat en massa bonus tracks och b-spår som jag inte hört än på Grooveshark och fy helvete, så jävla bra!
Violators bonustracks är lätt bäst. Och Black Celebrations'.

Vilket jävla geni.
Och imorgon är det december. Imorgon kan jag säga "NÄSTA MÅNAD SKA JAG SE DEPECHE MODE!!!"
Så jäkla mäktigt.
Speciellt med tanke på att de har spelat så sjukt rare låtar de senaste spelningarna, helt fantastiskt.
Fast egentligen, det är skitsamma vad de spelar, de kunde lika väl bara spela en massa från Speak & Spell och jag skulle dansat och gråtit lika mycket.

Men ja. Ni förstår, när man går in på deras hemsida, klickar in sig på Tour/Setlist och ser att de spelat låtar som  "Dressed in Black", "Insight" och "One Caress"... Det liksom ryser i hela kroppen, gåshud gånger hundra.
Så jävla mycket, speciellt sistnämnda låt. Förstår ni... Nej, såklart inte, med tanke på hur jag skriver, haha.

Men fan vad jag längtar. Depeche Mode på Malmö Arena kommer att bli SÅHÄR vackert.
Alla som kommer befinna sig där den kvällen, vi kommer uppleva något vackert, något magiskt, något fullkomligt underbart. En massa, massa DM-fans samlade med DM. ÅH!!! <3



:')


Nu skall jag fortsätta att lyssna på rare bonustracks och b-spår, fy fan vad jag mår oförskämt bra utav denna musiken... Love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0