Nudge

Idag är jag ledig. Långhelg, som sagt.
Egentligen hade jag bara velat lega här i soffan med laptopen i knäet hela dagen, dock måste jag springa på lite ärenden på Nova.
Okej, när jag skrev "ärenden" lät det som att det var något superviktigt, but no, haha.
Egentligen skulle jag gått till vårdcentralen och tagit svinissprutan, men alltså... Jag är faktiskt orolig.
Min kropp är känd för att vara cp, efter operationerna plus att den alltid har varit väldigt känslig.
Jag vågar helt enkelt inte chansa. Visst, människorna på vårdcentralen kommer att säga att deeet är ingen fara, det är bara om du inte tål ägg (och vafan nu det andra var) som du inte skall ta sprutan.
Okej.
Jag tror inte att alla de där 452262 som fått biverkningar av vaccinet bara varit allergiska mot ägg...
Eller jag vet inte. Det enda jag vet är att jag är orolig och velig och får tryck över bröstet av att bara tänka på saken.
Ärligt, jag har haft grova sömnproblem de senaste nätterna pågrund av tryck mot bröstet. Och jag Vet att det är på grund av oron och velandet, då jag har känt samma känsla miljoooner gånger tidigare.
Så jag skippar det, för jag blir fan sjuk av att bara tänka på hur orolig jag är.
Hypokondriker Liv, that's me tyvärr.

Jaja.

Men dagens to-do's är egentligen bara ett to-do. Åka till Nova och köpa hårfärg. There you have it, haha.
Såg min äckliga utväxt i något skyltfönster i fredags/lördags och tänkte "Hur fan har jag kunnat gå runt såhär?".
Äckligt, äckligt. Jag tycker faktiskt det är äckligare/fulare med ljus utväxt i mörk färgning, än mörk utväxt i ljus färgning. Om ni förstår vad jag menar?
Så jag skall iallafall iväg om en stund och handla hårfärg. Sedan blir det lite storstädning av lägenheten, ser förjävligt ut...

På tal om ingenting, eller jo på tal om lägenheter, var vi igår hos min bror, i hans nya lägenhet, och firade hans f-dag. Han fyller ju 26 idag. Grattis, bro!!! Käkade gott och kollade på "Up". Så fin! Har ni inte sett den, se den! Första animerade filmen på Hur länge som helst som faktiskt har en mening, lite djupare handling, men samtidigt jävligt flummig. Alltså, den där fågeln, hahah, fy fan vad jag skrattade första gången jag såg den! Klockren!

Så, nu har jag skrivit skitmycket, gah.
Hoppas ni får en fin dag!

Puss.
/Liv.

Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0