N goes CC

Mycket lyckad kväll igår!

För övrigt hittade jag faktiskt Nicklas från Idol's underbara framträdande på youtube (okej, varför skulle jag inte hitta den, med tanke på att 8492762082 tjejer i vårt land är skitkära i honom? Haha).
Okej, det går inte att mäta sig med CC, men herremin... Det enda minus är att körjävlarna sjunger så jävla fult när dom bara "Black Hole SUUUUUUUN, Black Hole SUUUUUN", låter bara fel...

Men annars. Killen hade the voice, alltså. Det var som han killen som var med i Idol för några år sedan, som också hade "soulig" röst, minns inte vad han hette, men grym var han...

Calle var för övrigt fantastisk igår ju! Den kraften han har i sin röst är nog många musiker ute i vårt land avundsjuka på...

Haha, vilket jäkla fjortis-Idollover-inlägg detta blev... Men som sagt, Nicklas version av en av vår tids bästa låtar var jäkligt bra, mycket bättre än vad man hade trott...

Njut:
(På tal om framförandet; är det bara jag, eller låter gitarren jävligt konstig? Eller så är det bara jag som är Soundgardenskadad, haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0