It could be anyone

Inte lika mycket ångest idag. Förutom över att Malmö högskolas hemsida inte verkar vilja fungera, vilket leder till att jag inte kan printa ut min omdömesblankett, vilket betyder enorm frustration, ungefär.
Det var jobbigt igår, roligt men jobbigt.
Idag är det inte lika jobbigt. Lite svenska och lite tyska.
Sedan träffar jag två av mina vackraste änglar, dricker lite kaffe och bara njuter av varandras sällskap.
Vi skall se "New Moon" igen. Haha. Mest för att S inte har sett den, och jag ser den gärna igen.

För nämnde jag att den är helt fantastisk? Helt chockad över hur bra Stewart spelar, och han som spelar Jacob var inte så bedrövlig som jag kunde tro. (Spoilers kommer nu) Önskar bara att de hade ägnat lite mer kameratid åt the wolfpack. Både för att de är så jäkla heta (haha), men även för att det känns som att de hamnar lite i skymundan i filmen...
Och ja. Vad skall man säga? Ni har ju hört det här tusen gånger tidigare, över allt av tjejer från 11-90...
Robert Pattinson, eller hur hans efternamn stavas, är jävligt snygg.
Fast han som spelade Paul var hetast, oh my!!!

Så vi skall se den igen, iallafall S och jag, och E. Och kanske A. Haha, nördar for life.

Andra dagen på praktiken. Det sliter ut mig, men vad fan skall jag göra? ...

Snart är det jul. Behöver jag säga/skriva att jag längtar? Både för att det är den absolut bästa och lyckligaste tiden på året, men även för att jag då kommer vara ledig i TRE veckor. Halleluja.

Puss.
/Liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0