Hunger

Tar den där jävla sprutan imorgon. Snackade med en från smittskyddsgrejset eller vad fan det heter, och hon sade följande:

¤ Så länge man inte har feber så kan man vaccinera sig, lite snuva gör inget
¤ Mitt tryck mot bröstet är ingenting som kommer att påverka vaccineringen
¤ Om man får biverkningar, som lätt feber, "inträffar" dom något dygn efter vaccineringen, håller dom i sig i cirka ett till två dygn. Men det är inte i alla fall det sker, de flesta känner inte av vaccinet alls.

Varför jag tar det imorgon? Well, om jag skulle få några biverkningar kommer de då ske om ett till två dygn, and the thing is att jag har introduktion på min nya kurs imorgon, och då vill man verkligen INTE vara sjukilina.
Det hade varit rätt så jättemycket bull.

SÅ, nu skall jag sluta tjöta om min vaccinångest, och istället kolla om det senaste avsnittet av "Project Runway", samt ANTM kommit upp på youtube.

Ha det nice tills vi hörs igen.
<3
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0