Home

My day so far:

- Vaknade vid tio (snacka om skön känsla att kunna sova ut!).
- Gick ut med hundilinan, som fick damp av lycka, haha. Sötis.
- After breakfast and tvättning av hår drog jag till affärn'.
- Gissa vad jag handlade?
- Gissa då!
- ...
- ... mjölk, julmust och en påse med blandade Zooklubbor. Snacka om att jag laddar inför en slapp dag! Haha...

Rest of my day:

- Monty Python-boxen hela dagen, skall verkligen bara slappa framför Annas megafeta TV. Vet inte Hur stor den är, men den täcker fan halva hennes vägg! Love that.
- Träffa Sara ikväll, öl eller något på Ariman. Love that, love her.

Underbart. Behöver verkligen bara en dag när jag fetar till mig, gör det jag älskar mest (läs: Äter/dricker fett, kollar på Monty Python och träffar en av mina bästa vänner).
Imorgon blir det plugg och lite mer seriösa saker.

Behövde verkligen den här helgen för mig själv, slappna av lite, ladda lite nya krafter inför kommande intensiva veckor, kommer ha så jävla mycket att göra innan jul, och även under och efter julen... Gah!

Hoppas ni får en fin dag, nu skall jag bänka mig framför bigmamaTV'n!

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0