Good

Suck. Sitter och överväger om jag skall ta svinissprutan på måndag, har ju fått kallelse.
På ett sätt är det givet att man skall ta den, men å andra sidan känns det sjukt osäkert. Vad fan är det dom sputar in i våra kroppar egentligen? Man har ju läst i tidningen och på nätet om hur flera elever i skolor omkring i landet fått biverkningar av sprutan och behövt åka in på sjukhuset.
Nej, jag går till vårdcentralen på måndag och frågar ut människorna. Kommer dom bara med halvmjäkiga svar till vad innehållet i sprutan är osv tänker jag inte ta den. Med tanke på hur skör min kropp är vet jag inte riktigt om jag vågar. Fast å andra sidan är det extra viktigt för oss lite svagare att just ta sprutan och bli immuna mot den jävla skitinfluensan...
Gah!

Roligt sätt att börja ett inlägg på... haha.

Så, what's up tonight?
Själv ligger jag och är skitkissig, ett resultat utav flera koppar kaffe. Skall snart (förutom att kissa, haha) städa lite, köket ser ut som ett bombnedslag. Disk öööverallt...
Därefter blir det käk, upp-piffning och sedan utgång.
Eller utgång och utgång... Som jag skrev tidigare så har S fyllt 20 och vi skall ut i Malmö och äta lite gott, samt drink some drinks. Dock ler varken min ekonomi eller supa-pepp så pass mycket att jag kommer hälla i mig, har blivit för mycket av den varan den senaste tiden, so jag skall ta det lite piano ikväll.

Okej, fan vad ovanstående stycke lät fjortis... Gah.

För att istället låta lite vuxen så kan jag glatt berätta att jag nyss avklarat min första kurs på utbildningen! Yeay!
Eller, jag hoppas iallafall jag klarat det, vi får la se när jag får tillbaka tentaresultatet, men det kändes jävligt bra när jag var fullständigt färdig med skrivandet.
På tisdag börjar nästa kurs, som är huvudämnet.
Alltså har jag extra lång helg! Wonderful!!!
Jag skall njuta som f-a-n. Tänk er att inte ha något att läsa/plugga, det är en underbar känsla kan jag be om att få tala om.

Well, well.
Hoppas ni får en go' kväll. För er som stannar hemma och kollar på Idol - HEJA PÅ CALLE! Det där skrev jag mest för min klasskompis skull, haha... Och Calle är faktiskt jävligt grym, vilken pipa!

Okej, nu lät jag återigen som en fjortis. Är det bara jag, på tal om fjortisar, som tycker att de där äckliga tjejerna som sitter längst framme vid scenen i studion och gråter tills de skiter på sig, är JÄVLIGT jobbiga?
Visst, jag var besatt av The Ark när jag var 12 och jag grät som en gris på deras spelningar, men det var för att musiken och budskapet var så underbart och sant, inte för att jag var sprängkåt på Ola Salo... Haha.
Dagens ungdomar, dagens ungdomar... Hah.

Såg att det fanns någon slags hatgrupp mot de fjortisarna på Facebook, skall lätt gå med i den.

NAJ, nu får ni ha en skön kväll och helg och allt!
Puss på nosarna!
/Liv.

Skrattar alltid lika mycket varje gång jag ser den här bilden... HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0