Fylleblogg

Eller "fylleblogg" är väl att ta i, men jag tog iallafall ett par öl och "någon shot" med Sara.
Nyss hemkommen, efter att gått en runda med hundilinan.
Mycket lyckad kväll! Háde det så mysigt med Sara, har inte varit på Ariman på hur länge som helst, iallafall inte på en helgkväll, vi har ju fikat där och så, dock har vi inte konsumerat någon alkohol där på hur länge som helst... Haha. Älskar verkligen det stället!
Dock inte min plånbok, kommer verkligen få leva på minimum tills den 25:e... Tur att jag inte har några utgifter iallafall, bara min jäkla cigarettkonsumtion... GOSH!

Fan vad lång tid det tog att skriva det här inlägget, haha... Kanske tog lite fler öl än vad jag kommer ihåg... Äh, whatever, lite skall man väl få leva ändå?

Nu skall jag, trots att jag har sett hela boxen minst 5 gånger nu, kolla på "Best of"-DVD'erna med MP igen. Älskar att det är ALLAS "Best of" inte bara t.ex Palin's eller Jones', dock är Jones' den bästa "Best of":en, de bästa sketcherna är på den DVD'n, alltså verkar han ha den bästa humorn... Hah. Eller sjukaste, rättare sagt.

Ursäkta om det är en massa stavfel i detta inlägget, orkar inte dubbelchecka. Har gjort mitt bästa iallafall, haha.

Fan vilken fjortis jag är.


HAHAHAHAHAHAH.
Eller inte. Jag är bara lycklig.

Tack Sara för en mycket behövlig öl (eller två) på vårt favvizhak!'

Puss.
/Liv.

M-y-c-k-e-t bra/viktig/smart/fin/vacker/underbar människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0