BOTTOM!

Är klockan redan fyra? Woah!
Den här helgen har verkligen gått fort.
Kan höra hur lilla bushunden ligger och susar i sin säng, gav henne en såndär dental stick tidigare, typ andedräktsgodis (haha, what a word), som hon slukade i sig, helt galen. Fick bröla åt henne att ta det lugnt, men det sket hon såklart fullständigt i... Haha.
Så nu ligger hon och sover, mätt, kissad, bajsad, belåten, och här sitter jag. Vad skall man göra ikväll?
Tja, på ett sätt hade det varit gutt och hitta på något, men som jag skrev tidigare så är det ett big no-no för min plånka, så jag kommer stanna inne. Trots att jag går ut och säger "Jag skall inte bränna några pengar ikväll! Högst en 50-lapp, kanske en hundring!", kommer jag ändå klampandes hem mitt i natten 400 spänn fattigare...
Know what I mean? Fruktansvärt irriterande...

Så jag kommer stanna inne ikväll, skall kolla vad skafferiet har att erbjuda och kanske slänga ihop en kladdkaka eller något. Boom-kväll, med andra ord.

Haha, på tal om ingenting så kollade jag på "Home alone" innan idag, så jävla flummigt. Ettan är så sjukt bäst, Culkin-ungen bara springer runt och brölar hela tiden, haha! Det roligaste är när inbrottstjuvarna håller på att köra på honom, och tvärnitar en centimeter från hans ansikte, och ungen bara står och stirrar på bilen och brölar. Ser så jävla roligt ut, haha!

Okej, nu skall jag sluta skriva innan detta inlägget spårar ut totalt.
Klippet här nedan är så jävla flummigt, skippa början och börja kolla vid 0:35, när de spelar små skolpojkar.
SJUKT BRA!
Det bästa är:

"What's you name?"
"Mi ... chael."
"Michael, do you think you know what a larch tree looks like?"
" ... I want to go home."
" - BOTTOM!"


Haha, och efter det kan man se att Palin (längst till vänster) skrattar, han skrattar hela tiden, svårt att hålla sig... I understand him! Haha, fan vilken nörd jag är, men det är fan världens roligaste humor... Haha.

Enjoy:



Ha en fin kväll, sötnosar!
Puss <3.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0