Appetite

Såja.
Nu är utväxten färgad (PHEW) och även en liten snelugg klippt. Alltså, längre lugg som är en snedbena.
Haha, fan vad konstigt det där lät. Snedbena fast lugg. Äh, ni fattar.

Lyssnar på Guns N' Roses. Så jävla bra egentligen. Man förvirras och äcklas mest utav deras scenutstyrslar att man inte pallar lyssna på musiken, men om man väl gör det... Då, då är man fast, föralltid.
Just look at me: Jag h-a-t-a-d-e Guns N' Roses framtill för bara något halvår sedan.
Sure, de mest kända låtarna tyckte man väl om, men man skulle aldrig få för sig att lyssna något mer ingående på dem... Men jag gjorde det, mest för att min lillebror är fullkomligt besatt utav dem, och oh my oh my!
Så jäkla bra.

Nu skall jag skriva ut mitt nya schema. Hopplahej.

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0