ARVIKAFESTIVALEN SPELNING FÖR SPELNING!

This is what A and I are going to see!

TORSDAG:
Vi kommer rätt sent på torsdagen, kring 17-tiden. Men litta ska vi hinna med!

NINE INCH NAILS (<3<3<3<3)
Vintergatan, 23:45

RÖYKSOPP
Apollo, 22:30

MANDO DIAO (OM VI HINNER)
Vintergatan, 18:45

ELEGANT MACHINERY
Apollo, 01:00

Dock måste jag tillägga att det är Pretty käss att Röksopp inte spelar på samma scen som NIN, jävligt drygt att man måste springa fram och tillbaka mellan scenerna. Dock hoppas jag att scenerna ligger nära varandra, för jag vill inte missa en sekund av NIN...
Annars möe bra!


------------------------

FREDAG
Detta kommer bli en rätt "dryg" dag för oss, då vi bara kommer sitta framme vid Vintergatan hela dagen (dock Så lätt värt  det). Det spelar vara TVÅ band på hela dagen, hahah! Antar att det är för att förberedelser inför älsklingarna behövs och så... Or, I don't know. Whatevvah.

MEEENN! I LOVE att bob hund spelar på Vintergatan! Yesyes!

Klockan 19:15 kommer jag stå där framme vid Vintergatan och sjunga med i sånger som formade mitt "cp-jag" under sena mellan- och högstadiet. Yeah baby!

Och sedan...


22:00 sker det vackraste någonsin. Depeche Mode @ Vintergatan. Mamma vad jag längtar! <3


-------------------------

LÖRDAG

ALICE IN VIDEOLAND
Apollo, 13:00 (jävligt tidigt... här skall jag helst redan var packad för att klara av att se detta skitband. But A loves them, så självklart skall vi se dom. :))

MUSTASCH
Vintergatan, 18:45 (ännu ett band jag ser mycket fram emot!)

KORN
Vintergatan, 23:45 (måste även vara packis här, hatar KoRn, dock vill A även se dessa, mest för flumhetens skull, hahah.)

Och NEJ, jag skall inte se Thåström, ända sedan jag såg honom @ Kalas -02 har jag haft en ständig spysmak i munnen varje gång hans namn nämns. Blö.)

WIEWIEWIEWIEWIE JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0