The best of the best

Här några videor som är ett måste för oss som skall se DM @ Arvika.
Ni känner peppen, va?
KOLLA FRAMFÖRALLT DE TRE SISTA VIDEORNA, FRÅN STUDION UNDER SENASTE SKIVANS INSPELNINGAR. HITTADE DESSA NYSS OCH BEHÖVER JAG SÄGA ATT JAG RYSER????????????!

"Home"
Älskar arrangemanget (stavning), Riktigt snygg version av mästerverket.
Från turnén -05/-06


"A question of lust"
Seriöst. jag gråter varje gång jag hör den här låten, så magisk. Kommer aldrig glömma den där vintern -05 när jag satt hemma hos Amanda och hon hörde den här låten för första gången. Som hon grät. Från den sekunden älskade/älskar hon DM. Sedan den dagen har vår vänskap varit den starkaste av dem alla... Love you, babe. :*
Från Martins "Counterfeit2"-turné.



"It doesn't matter two"
Min favoritlåt av DM. Hell, min favoritlåt överhuvudtaget. Videon är... amazing. "One Night in Paris". Martins röst är så vacker... Att höra den här live... Oh. <3 :')
Från "Exciter"-turnén.
.


"Little Soul" - In the studio
Ursäkta om jag är grov - men den här låten är så Jävla sexig...




"Corrupt"
Min favorit från senaste skivan. Lite annorlunda version, but I love it! <3



"Come Back" <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0