Tired and longing

Jag som hade tänkt att detta skulle bli en ledig helg...
Det gick ju bra! Hahah...
Igår var visserligen en jävligt slapp dag, satt inne större delen av dagen och lyssnade på Queen och NIN. Dock var jag tvungen att gå upp klockan fyra på morgonen och vara uppe i en halvtimme. Sådant sätter sig Jääävligt mycket till flera dagar efter!
Idag gick vi upp i ottan (okej inte alls...), drog till kollonin, var där i cirkus tre timmar. Hem och grilla...
Och nu ska jag iväg och jobba till 21.00! Gaaaah säger jag bara! Sure, bara fyra timmar, men gaaah! Gaaah!

Kommande veckan blir intensiv, dock inte lika intensiv som denna har varit. Recensionsskrivande, opponering, italianoumgänge, jobb... På torsdag slutar kursen, lite halvsorgligt faktiskt. Vi har blivit ett redigt tajt gäng, men jag är väldigt säker på att vi kommer att fortsätta umgås efter skolan.  Sötisar. :*
Så jag kan ju säga som så att jag kommer sova ut som faaaan till nästa helg! Längtar redan. Pusspuss.

NAJJ nu skall jag köpa lite NIN-dowloads på cdon (jävla fittipredlag!). Visst, bara 10 spänn styck, men ändå liksom.

Just det, en sak till, som ni säkert inte läst förut på den här bloggen: FAN vad jag längtar till Arvika!
Det kommer bli hett, allt. ^^

Puss på er.
/Liv.

Detta får Liv att rysa, så jävla mäktig låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0