Sömnproblem

Mina sömnproblem är tillbaka. Perfekt, absolut perfekt med tanke på hur pass utvilad jag behöver vara för att klara av de kommande två veckorna.
Suck...
Gick och lade mig strax efter 01.00, efter Jimmy Kimmel's öppningssak, kollar alltid på det innan jag går och lägger mig.
Tiden gick, min kropp ville inte varva ner, nej, istället förberedde den sig på en ångestattack, sådär fint perfekt halv två på natten. Ångestattacken lekte runt lite, när den började varva ner kollade jag på klockan - 02.15. Fuck, med tanke på att jag behövde gå upp 06.50 idag.
Sedan tog det ett bra tag till innan kroppen lugnade ner sig efter ångestattacken, skulle tippa att den var kring tre innan jag varvat ner helt.

Och när jag sover, tror ni att jag får en lugn sömn då? Nej då! Självklart skall jag drömma att jag sviker en av de få människor jag litar på till 100%, sviker honom något så otroligt. Det ger ju kroppen och skön och trygg känsla... !

...


Jag orkar verkligen Inte med en period av ångest och sömnproblem just nu. Sure, ångest har jag 24/7, men kombinerat med sömnproblemen är det nog det värsta som finns, så otroligt energikrävande...

Sucksucksuck...


6 veckor, 2 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0