Sjuk gånger två

Jag får väl erkänna att jag visst är ledsen över Pearl Jam. Så jävla ledsen över att jag inte hade råd att köpa biljetter. Att de antagligen inte kommer göra några fler spelningar i Europa. Så jävla ledsen. Detta var min chans att se mina små pojkar, mina små hjältar. Men nej. Jag skall alltid vara den fattiga, den som inte har råd. Den med ångest.

Fan.

Krya på dig Dave, synd att ni fick ställa in spelningen i Grekland igår. Poor fans. :(
Hoppas bara inte det är något långvarigt, både för hans del (framförallt, såklart) men även för att bara tanken på att de skulle vara tvungna att ställa in spelningen på Arvika får mig nästan svimfärdig, ångestattackladdad.

Nej, Liv, inte tänka i de banorna. Nu skall jag iväg och jobba till 21.00. Det får mig ju verkligen på bättre humör... Not.

Dagens enda plus är att jag skrev en jävligt bra recension av Ninni Holmqvists "Enhet" till plugget idag. Bra bok, för övrigt. Väldigt skrämmande, men samtidigt verklighetstrogen ur en synvinkel.

Jaja.

Puss.
/Liv.


Feel better.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0