Ma

Alltså, jag tar verkligen tillbaka allt crap jag har sagt om NIN de senaste åren.
Jo, för jag har smutskastat dom. Riktigt mycket.
Sorry for that, för nu när jag väl sitter och lyssnar på dom inser jag vilket jävla mäktig band de är.
Soundet är... något out of this world.

So, sorry guys! Antar att jag var för upptagen med The Ark/Soundgarden/Depeche Mode/Pearl Jam under mina yngre år att jag tog all annan musik för given och tyckte resten var shité. Solly.



På tal om The Ark, gick precis in på deras hemsida för första gånger femtioelva år och såg att de skall släppa en ny platta nästa vår! Nämen! Inte för att jag lyssnar på dom för fem öre nuförtiden, men det är ändå kul ju! Så besatt som jag var kan jag ju inte direkt bara ignorera detta. Fun, fun! Det blir femte albumet för dem? Ja, det blir det! Ojoj!
Skall faktiskt bli spännande att se vad de kommer leverera... Hoho.




"Closer". (Finns det någon som Inte har legat till den här låten? Hahahah. Oj, vad revealing jag blev nu... Ignorera det jag skrev. Hah.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0