FY FAN FY FAN FY FAN FY FAN!!!

Fy fan!!!!
Kom hem, satte upp håret för att jag var så jävla varmt.
Nu - kanske två timmar senare - släpper jag ut håret, och vet ni vad?

Helt plötsligt hör jag ett surr och sedan flyger något, I don't know, iväg från mitt huvud.

Resultat: Efter en MEGArysning springer jag omkring och rufsar mitt hår, som var så jäkla snyggt idag dock inte längre, för att försäkra mig om att jag inte har något mer i håret.

FY FAN! Alltså, jag ryser så jäva mycket just nu! Det är som när jag var 11 och hade en fjäril i håret. JAG HATAR FJÄRILAR. De må vara snygga på långt avstånd, men sjukt äckliga när dom man kommer närmare dom.

FY FAN jag ryser fortfarande. Var antagligen en geting eller något. Fy fan................. !!!!!!!!


Kids - detta är baksidan av att ha jävligt långt hår - allt möjligt skit fastnar i det! Ryser...............................................






Cp-inlägg. Sorry, var bara tvungen att avreagera mig. Usch och fy...
Såg nyss en skitfin bild på Eddie och Sean Penn. Ska försöka hitta den...
Kan inte hitta den... Buhu i blöjan.

Snart kommer Amanda hit, vi skall slå upp mitt fjuttiga tält och se om det räcker till oss två fetton. ;)

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0