HOHOHIHIHEHEHÖHÖHA

Så jävla röksugen.
I know, jag låter som en 14-åring, men jag är verkligen röksugen. VERKLIGEN.
Awell, inget att böla om i bloggen, får en del cash imorgon, så då sveper jag förbi härliga Pressbyrån och köper mig ett paket Corner. Hoho.

Kvällens sysselsättning: TV! Är så jävla trött och sliten att jag inte pallar plugga ikväll, det blir slappande framför das TV istället. Me like that aswell. Det blir Scrubs i vanlig ordning (fast nu var det länge sedan jag såg på det, actually!), Project Runway (dock har jag redan kollat färdigt på den pågående säsongen...), DAILY SHOW WITH JON STEWART, Jay Leno för att mammas älskar honom, samt Conan O' Brien för att han är sjukt skön.

Missa inte Jimmy Kimmel imorgon - Chris Cornell's hemska framträdande, samt snygga Heidi Klum är på besök! (och någon annan snubbe, but who cares about him?)

Nu ska jag baka, tror jag. Om jag orkar. Eller bara dricka tio liter kaffe till. Nej baka ska jag göra, sockerkaka med hackad mandel i. Mumma-hubba-bubba.

För övrigt vill jag gärna uppleva en kväll som i torsdags mycket snart igen. You know, härliga, fina människor och en MASSA underbar musik! Får gärna adda lite beer on that, något som tyvärr inte fanns med i torsdagens bravader för min del...
Nej, men seriöst, jag insåg verkligen hur mycket jag saknar att gå på spelningar! Var så länge sedan sist!
Jag menar, när var senast? På RIKTIGT var väl senast Ark-året 2005, sedan har det ju varit lite smått och gott därefter, men ingen megaseriöstunderbart. Eller jo, Chris Cornell. 2007. Precis innan han blev wierd och började leka med den där Timbaland...
Men snart är det iallafall Arvika! XD Depeche, NIN, Alice in Videoland, bob hund (!!!!!!!!!!!!!) och typ en skitmassa mer som jag glömt, och mer kommer dyka upp... Lovely! Fy fan vad jag längtar... !

PUSS på er alla! :*

/Liv.
(kolla lite ner så skådar ni både en SJUKT rolig bild jag hittade nyss, samt älskadeälskadeälskade "In your room" från älskadeälskadeälskade "Songs of faith and devotion" av älskadeälskadeälskade DEPECHE MODE live från älskadeälskadeälskade DVD'n "One night in Paris" (nej, inte den "One night in Paris" som ni fantaserar om. Snuskhumrar).

BILD. Faaaaaail


LOVELY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0