"Grillad"

Just det, en sak till bara!

VAD FAN HAR ALLA EMOT "GRILLAD"???!?!?!??!

SERIÖST!
Om nu Clas Malmberg och den där gamla gubben är Riktiga komiker, borde dom fan inte reagera som dom gjorde på programmet! Seriöst, om man är komiker måste man fan ta att folk hånar en, skämtar om en.
Och detta är ett fucking TV-program! Jag tror inte att direkt var så att Järvheden sade till komikerna som är med i programmet:

"Ni är välkomna till en inspelning av ett komediprogram."
"Vad handlar det om?"
"Det säger jag inte, det får ni veta när ni kommer dit!"

De har ju fått veta vad det handlar om i förväg, hallå, det heter ju fan "Grillad", det säger en del! Och är inte det egentligen fan vad alla komiker håller på med, hånar varandra?
Och gästerna borde fan vara förberedda på vad dom har att vänta sig, och ingen av dem har hoppat av (vad jag vet iallafall), det verkar bara som att det är de tröga, diviga komikerna som verkar ha mens över det hela. Onödigt!

Watch (inte den roligaste delen av programmet, dock var detta det enda jag hittade...):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0