DIVA

Haha, alltså jag älskar Katrin Katyikhöbnsv, förlåt men jag kommer inte på vad hon heter i efternamn.
Men ni vet Katrin, Schulmans ex - Katrin.

Åh, "Circus" på Voice just nu!!! Var bara tvungen att skriva det, haha. Typ världens bästa låt.

Iallafall. Katrin var precis på Voice och snackade om Let's Dance bland annat, och skittråkig grej!
Alltså, alla vi 80-talister minns ju "Tippen" från mitten av 90-talet, right? I mean, Lasse&Morgan, alla älskar vi dom!
Hon berättade att tydligen så är Morgan en jävla f*ttig diva när Let's Dance's kameralampor släckts.
Visst, kanske inte så Jättechockande, men vad fan. Sjukt tråkigt! Lilla Morgan fan. Jaja. Jävla skådespelare. Haha. (Snacka om att säga emot sig själv)

Även den där jävla Kevin Borg diskuterades. Och ja, han är en jävla diva.
How I know that? Eeeeh! Nej, men seriöst så var han på TV4's helgmorgonprogram, men snygga (men för smala) Tilde de Paula som programledare, och typ diskuterade sitt debutalbum (som för övrigt fått världens sämsta recensioner, fan värre än CC's!).
Han var så jävla otrevlig! Vet inte om det var för att han var trött eller något sådant, men han reagerade bitchigt till varje fråga Tilde ställde, svarade kort och konstigt.
USCH!

Stör mig så jäkla mycket på diviga människor. Det är en grej att vara divig och förtjäna det, eller vad man ska kalla det, när man har varit med i svängen länge.
MEN om man typ varit med i tre månader och släppt ett debutalbum som blivit totalsågat - vad har man då för rätt att vara otrevlig och divig?

HM... Nej, precis!


Awell, han kommer ändå vara bortglömd om ett halvår, om inte mindre!

Ha en skön dag, sweeties, nu ska jag ut i solen med mina Wayfarers!

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0