Bitch

Fy fan för kvinnan som sitter i receptionen på Måsens vårdcentral! Jag frågar henne lugnt, "Vet du vem jag ska snacka med för att få göra tester för mina magproblem?"
Hon svarar, med en otroligt otrevlig röst: "Jag har inte ansvar för sådana beslut! Det måste du prata med någon av läkarna om."

NO SHIT!? Jag är inte helt dum i huvudet och tror att kvigan ska fixa fram mina prover på fem minuter! VEM ska jag snacka med, VEEEEEEEMMMM!??!!?

Bitch.

Sedan klickade min farsa mig i telefonen precis för att hans tjej ringde samtidigt på hans mobil. Thankelithank you.
Äsch. Ska kolla på lite "Lost", dricka nyponthé och hoppas på att min mage blir lite mer fine.

- Nej, jag vet inte om det är That thing som har kommit tillbaka, morsan min ville bara att jag skulle på rutinkoll. Men you never know, dock hoppas jag, ganska så självklart, att det inte är något.  Palla, liksom.

Jaja!

Nu: "Lost".

Puss på er.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0