JAG KLARADE DET!!!!

Tacktacktacktack Gud!!!!!! Eller snarare, tack mig själv!!!!!!!!!!!!!!!
Den här sommaren kan inte bli annat än guld, då jag precis fick veta att jag klarade tentan som handlade om 15 poäng!
Har undvikit studera.nu, men tog tag i skiten nyss och såg att ett litet sött G stod efter delkursen.
FATTA VAD JAG LÄTTAD! Trodde inte att jag skulle klara tentan, det var så mycket som skulle skrivas och till slut kändes det mest som att jag upprepade, men fan jag klarade det!!!!!!!!!!!!!!


Shit!

Med risk att låta ego, måste jag säga att jag är Så Jävla Stolt över mig själv. To come where I'm coming from, to be here today. Åh, fy fan vad skönt.

Detta firar jag helst med den där goda Red Bull-aktiga alkoholhaltiga drycken de har på Mods, men i brist på denna, delar jag med mig av mina favoritsketcher by Monty Python!

Laugh with me! ;)

Puss.
/En sjukt lättad Liv.

1. Haha, klassikern.


Hahah, detta är nog den sjukaste sketchen ever.

Haha. ><


SÅ JÄVLA ROLIG!

XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0