Woowwaaawooouwwwaaa

Är en mycket förvirrad tjej för tillfället, skall jag be om att få berätta för er.
Nog klagat om det.

Jag är fortfarande helt förundrad över att jag fick på mig mina gamla älsklingsjeans idag. Jag menar, innan har jag kunnat använda dom i cirka en halvtimme innan jag fick andnöd och behövde knäppa upp byxknappen.
Idag har jag kunnat dansa runt i dom utan any problemas!
Duktig kviga, duktig kviga.

Försöker komma på något roligt att skriva. Det enda som kommer ut är något DM-relaterad, och jag kan tänka mig att ni är ganska trötta på att hela tiden höra mitt jävla gnat om dem, så jag skall låta er slippa det i detta inlägget, faktiskt! Wow, va?
Fast okej, nu har jag redan brutit det löftet, med tanke på att jag nyss tog upp DM... Och där igen! Haha. Sorry. :P

Imorgon jobbar jag kväll, smack på det. Sedan lååååååååååååångheeeeeellllllllllllllllgggggggggggggg.

Puss på er.
/Liv.

På tal om ingenting: En extremt äcklig bild på mig från Arvika:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0