The best of

Nyss sett "The Green Mile" för första gången på många, många år.
Damn, den här filmen är verkligen i en klass för sig. Alla karaktärerna är verkligen så otroligt starka, handlingen är amazing, unik, perfect.
Mina favoriter i filmen är Eduard (fransosen med musen) och 'Wild Bill'.
Okej, 'Wild Bill' är nog antagligen min favorit i och med att det är en utav mina absoluta favoritskådespelare som spelar honom; Sam Rockwell. Allt jag har sett med den skådisen är verkligen pure gold, han är verkligen en kameleont när det kommer till skådespel, snacka om att kunna inta många olika roller... Love it.
Och för övrigt är han nog en utav de snyggaste männen över 40 just nu. Seriously, look at him!

(Ni har väl inte missat honom som Zaphod Beeblebrox i "Hitchhiker's..."? Snacka om att göra en ganska crappy film amazing)

HÄR får ni ta del utav min favoritdel utav "The Green Mile".
Checka först in starten ---> 1:14. Haha, classic!!!
Sedan 3:48 ---> 6:48. Ni vet när Percy makes a number 1 in his pants? That's the scene! Fantastiskt skådespel utav alla i scenen, helt otroligt.

Veeet långa klipp och sånt, men vad fan, alla vi som har sett filmen (vem fan har INTE sett den, liksom?!) vet att det är Såååå värt att se igen. :')



Puss.
/Liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0