Recensioner

Damn, saknar Arvika redan.
<3

Tänkte ge er en lite mer detaljerad recension av exakt alla band vi såg:

Alice in Videoland
Såg bara några låtar, verkligen inte my cup of tea. För enformig musik. Har potential, men ja, inte min smak.

Anna Terheim
Hörde henne från radiotältet, somnade nästan. Såååå tråååååkig. Fattar inte hur hon fick spela på Vintergatan, när inte t.ex. Röyksopp fick det. Kasst.

bob hund
Underbara, som skrev i ett inlägg längre ner. Thomas är en liten sprallig pöjk, och det var så jävla kul att hans pärlhalsband hela tiden fastnade i micksladden! XD

Fever Ray
Såg bara slutet, då hon spelade under/efter DM. Fy fan vad bra! Och ord kan inte beskriva hur snygg ljussättningen var... !

KoRn
Återigen: Som sagt, fruktansvärt bra. Mäktigt, vackert, allting. De slängdes in covers på allt från Queen, Metallica och Pink Floyd. Underbart bra!

LUR
Åhhh, bästa!!!!!!!! Och kvinnan i oranget som dansade, klassiker!

Mando Diao
Såg bara slutet, för vi var relativt nykomna till festivalområdet då. Dom var bra som vanligt, och de är ju Så Jävla Snygga!

Mustasch
Nog Arvikafestivalens bästa spelning, om ni frågar mig. Pure perfektion. Minns att jag lyssnade lite grann på dom för ett par år sedan. Förstår verkligen inte varför jag slutade, så jävla bra!!!

Nine Inch Nails
Ord kan fortfarande inte beskriva hur underbart magiskt det var att se NIN. Ljuset var underbart vackert, Trent var underbart sexigt, musiken var perfekt. Åh, fan att detta är deras sista turné... !

Opeth
Såg lite grann av dom bara, men det jag såg/hörde var faktiskt väldigt bra. Lite överraskande sådär. Nice.

Röyksopp
Ångrar att jag inte såg hela Röyksopp! Vi var så jävla trötta just då, samt nervösa inför NIN och ville dra rätt tidigt för att gå så bra platser som möjligt på NIN. Men ja, vad kan man säga? Röyksopp är i en klass för sig!

Thåström
Försökte hålla mig, försökte se/höra det bra i hans musik, men när han plötsligt började bröla "FAAAAAAN, FAAAAAAN, FAAAAAAN!!!" brast det och jag började gapflabba. Sorry alla som var runt omkring mig, men Thåström är bara så Jävla Dålig. Respekt till hans fans and all, men jag avskyr honom. A-v-s-k-y-r.

The Mars Volta
Åh, så magiska! Sångarens röst får en alltid att ramla baklänges av förtjusning och helheten var perfecto! :*

Tiger Lou
Helt okej, men efter ett tag skrek det allt för mycket "COLDPLAY" över dom. Suck, liksom.

Vi såg säkert en massa mer, kommer bara inte på just nu. :P
Och DM-recensionen har ni ju några inlägg nedan... :) <3

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0