Mornnnning!

Good moooooorning!

Här sitter jag, har precis smällt i mig två stekta ägg (vilket var jävligt korkat då jag har störtont i magen just nu... Buhu).
Börjar redan bli rastlös, jobbar inte förrens 17.00. Bröl. Något får man väl hitt' på. Typ... Singstar? Guitar Hero?

Alltså, jag är verkligen en nörd, både när det kommer till datorer, men även TV-spel. Visst, jag är inte sådär galet nördig, men kan lätt fastna framför ett TV-spel om jag finner det underhållande. Som Guitar Hero. Kan fan sitta Hur länge som helst med det...
Aja, någon skall vara nörden i gänget också, eller hur? Hahah...

Hoppas ni får en fin dag allesammans, iallafall.
Nedan får ni se lite halvgroteska bilder på mig som jag tog nyss. Fråga mig inte varför, eller jo jag har faktiskt ett svar till det - Dokumenterade mitt snygga knullruffs jag vaknade upp med idag, utan att för den delen gjort det förstnämnda i frisyrens namn i natt... Hm, tror jag somnade med en knut i håret. SMART. -_-

Puss.
/Liv.


Haha, den som ser vad det här är får en krona. :P


Snyggt, va?


Kan även tillägga att håret nu återigen är uppsatt i en knut mitt på huvudet, förhoppningsvis är det världens snyggaste frisyr sedan när jag tar ned det om ett x antal timmar. Någonting säger mig att fallet inte kommer att vara så... :/


Förutom de där magontsframkallande stekta äggen, bestod min frukost utav en kopp starkt svart kaffe. Egentligen föredrar jag det med mjölk, men det funkar utan, faktiskt. Duktig kicka är vad jag är. Eller något... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0