Mike Myers

Jag vet att alla i min umgängeskrets kommer utropa "No, I don't know her!", men jag måste bara en gång för alla säga:

FY FAN VAD JAG ÄLSKAR MIKE MYERS

Såg precis "The Love Guru", Myers' senaste film som alla hatar, sagt att det är a waste of time.
Men you know what? I actually don't give a crap. Jag älskar den här typen av humor. Visst, jag kanske inte direkt är känd för att ha världens bästa humor (eller, enligt mig själv är den bäst, men you know what I mean...), men är det någon jag allid har älskat, är det Mike Myers. Och "The Love Guru" är så sjukt jävla klockren, skrattade så jag grät.

Men egentligen, jag fattar inte vad dealen är, varför alla verkar ogilla Myers så mycket.
Jag antar att det har med den "fåniga" humorn att göra. "Bajs- och snopphumorn".
Visst, att Myers humor är den typen av humor är lika självklar som att Blondinbella skämt ut sig inför hela Sverige i viktdebatten. Men saken är den att Myers humor är Smart, när den är torr är den menad att vara torr, men annars är den genomtänkt, fast resultatet är såkallat "fånigt". Äh, det är svårt att förklara, låt mig ge några exempel istället.

Klipp från "Wayne's world", väldigt "Myers-aktig"-scen, humorvis. Jag älskar hur de driver med hela grejen, tar det ett steg längre. Sponsor-scenen.



Haha, jag antar att det bara är jag som har dålig humor, men jag älskar verkligen följande scen. Det är från "Austin Powers: The Spy who shagged me". Dr. Evil tells Scott to "Zip It". Haha. Detta är verkligen ett bra exempel på hur korkad och barnslig Dr. Evil. Åh, gah, jag är en tönt. En stolt sådan.



Sista videon blir öppningsscenen från "The Love Guru", Pitka's egna version av Parton's "9 to 5". HAHAHAH, fy fan vad jag skrattade när jag hörde/såg den här låten/scenen! Alltså, så jävla klockrent... Jag älskar Mike Myers.



Så, ja. Jag förstår er som tycker att jag är töntig att älska Mike Myers, men ja, I just do it, och jag planerar inte att börja hata honom bara för att alla andra tycker att han är "för mycket". Mike Myers für alle.

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0