The list

Plus

Jamiroquai. Och verkligen seriöst. Plattan "Dynamite" har varit min terapi denna sjuka vecka.
Skolan. Fy fan vad jag älskar min kurs. Best ever. På alla sätt och vis.
Jesus Christ Superstar ikväll. Ska bli underbart att njuta av den fanastiska musiken live igen.
Min inspiration. "Entourage" gör susen. Och då säger jag inte rip off, utan inspiration. You'll get it.
Vi har fiskbullar hemma. Hångel på det.
"ENTOURAGE". Alltså, om ni inte har sett det så har ni missat något jävligt mäkig. Billy Walsh och Ari Gold for the win.

Minus

Att alla jävla skönlitterära böcker i Lund är ulånade. Fuck you.
Att jag inte får något jobb. Är jag verkligen så sämst? Fuck you.
Att jag vill se Soundtrack of our lifes på KB men inte har råd.
Min pappa som fått för sig att det är helt okej att ringa och snacka med en som inget har hänt. Jag hakar inte upp mig så lätt på saker längre, men detta är en annan sak. He's a psycho.
Att jag vill se Jamiroquai men de kommer aldrig..................................................... COME BACK.

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0