.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Jag vet jag är äckligt dålig på att uppdatera. Å andra sidan är detta ganska mycket skitsamma då det inte finns något att uppdatera om. Allt går bara runt runt runt. Inget nytt händer, inget spännande. Förutom en sak den där saken som jag inte kan ta upp just nu för att inget är 100%igt bestämt. Men ni kan alltid hålla tummarna för mig. Eller skicka en tanke eller något. Helst en fin sådan, tanke.

Plusplusplus. Aleka's Attic. Ojoj "Never Odd Or Even" är så vacker och jag är så glad att jag har den nu. Puss. Skolan lite sådär rätt roligt just nu, Pär Thörn-snack imorgon. I hope it'll be okay. Vet inte. Känns lite hackigt just nu.

Minusminusminus. Ekonomin och arbetslivet. Fuck you all.

Men som sagt så är jag jätteglad över "Never Odd Or Even" och att det är riktigt soligt ute idag. Det är mycket puss på det tycker jag allt.

Puss på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0