Wwwweeeehhhaaaa

Hinner skriva ett litet inlägg till innan min buss till Anna går om en ungefär en kvart.
Nyårsoutfiten (outfit? Så inte mig att skriva om sådant egentligen, men skitsamma, haha) består utav den tajta pennkjolen jag fick av mor i julklapp, den sitter verkligen som en korsett nästan. Men snygg är den. Som fan.
Under den ett långt baslinne, enda jag kunde få på mig under, utan att svimma. Hahah.
Nya svartrandiga strumpbyxor från Lindex. Mörkblå kofta över, mitt nya megaheta armband på det.
Och en liten fläta i luggen! Eller vad fan man säger... Hahah.

Tar med mig kameran, så lägger nog upp lite bilder imorrn eller något.
Nu skall jag då som sagt iväg och ha middag+party med mina älsklingar.


Ha nu en fantastiskt underbar kväll/natt babes!
Puss, och gott nytt år!

<3<3<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0