Wieo

Hooome!
Efter lite flumm på Ariman with my lovely friend, tänkte jag då ta mig till Nova, well, lättare sagt än gjort... En kvart sen buss, tiotusen människor som antagligen väntade på just den bussen = jag tror nog att jag handlar julklapparna inne i stan!
Hittade lite fint på en inredningsaffär till min storebror, tror nog han kommer att gilla det, han har inte direkt så mycket stuff i sin nya lägenhet... Haha! Så nu får han lite av mig iallafall.
Skall handla resten av juklapparna på onsdag, åh, fasar redan över det. Kommer vara ungefär tre miljarder människor på Nova... Gah!

Imorgon skall jag julbaka med min älskade Anna! Pepparkakor, pepparkakshus och lussebullar! Och så skall vi göra någon god middag. Mys!

Nu skall jag... vet inte. Vill kolla på någon av filmerna min storebror har med sig. Ja, han är här nu btw, sjukt kul! Hahah, så jävla flummig människa... Hahah.

Fan vad detta inlägget kändes fjortis... Sorry, I'm just at a really great mood!

Puss på er!
:*
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0